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Aufsatz(elektronisch)#11. Oktober 2014

Facebook as a Marketing Tool: An Analysis of the 100 Top-Ranked Global Brands

In: International journal of virtual communities and social networking: IJVCSN ; an official publication of the Information Resources Management Association, Band 6, Heft 4, S. 14-28

ISSN: 1942-9029

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Aufsatz(elektronisch)#41. Oktober 2012

Driving Forces Behind Participation and Satisfaction with Social Networking Sites

In: International journal of virtual communities and social networking: IJVCSN ; an official publication of the Information Resources Management Association, Band 4, Heft 4, S. 33-51

ISSN: 1942-9029

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Aufsatz(elektronisch)#513. März 2017

Academic entrepreneurial intention: the role of gender

In: International journal of gender and entrepreneurship, Band 9, Heft 1, S. 66-86

ISSN: 1756-6274

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Aufsatz(elektronisch)#611. Mai 2021

An assessment of the determinants of licensing of university patents: a survey of Spanish universities

In: Academia Revista Latinoamericana de Administración, Band 34, Heft 3, S. 478-492

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