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Aufsatz(elektronisch)#17. September 2020

"Income vs. education" revisited – the roles of "family face" and gender in Chinese consumers' luxury consumption

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 33, Heft 4, S. 1052-1070

ISSN: 1758-4248

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Aufsatz(elektronisch)#220. August 2019

Making an exciting brand big: Brand personality, logo size and brand evaluation

In: Canadian journal of administrative sciences: Revue canadienne des sciences de l'administration, Band 37, Heft 3, S. 259-267

ISSN: 1936-4490

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Aufsatz(elektronisch)#313. Februar 2020

Consumers Complain More Fiercely Through Small-Screen Devices: The Role of Spatial Crowding Perception

In: Journal of service research, Band 23, Heft 3, S. 353-367

ISSN: 1552-7379

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Aufsatz(elektronisch)#4Februar 2020

Associations of plasma metal concentrations with the decline in kidney function: A longitudinal study of Chinese adults

In: Ecotoxicology and environmental safety: EES ; official journal of the International Society of Ecotoxicology and Environmental safety, Band 189, S. 110006

ISSN: 1090-2414

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