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Aufsatz(elektronisch)#13. Januar 2020

A Heteronomous Consumer Romance

In: Marketing theory, Band 20, Heft 2, S. 159-165

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#2Juli 2006

Real brands in imaginary worlds: investigating players' experiences of brand placement in digital games

In: Journal of consumer behaviour, Band 5, Heft 4, S. 355-366

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#323. Januar 2019

Scripts people live in the marketplace: An application of script analysis to confessions of a shopaholic

In: Marketing theory, Band 19, Heft 4, S. 467-488

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#426. November 2017

Conceptualizing consumption in the imagination: Relationships and movements between imaginative forms and the marketplace

In: Marketing theory, Band 18, Heft 3, S. 327-347

ISSN: 1741-301X

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Buch(elektronisch)#62012

Digital virtual consumption

In: Routledge studies in innovation, organization and technology, 23

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Aufsatz(elektronisch)#824. November 2009

'I'll sell this and I'll buy them that': eBay and the management of possessions as stock

In: Journal of consumer behaviour, Band 8, Heft 6, S. 305-315

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#9Dezember 2002

Buying cars online: the adoption of the web for high‐involvement, high‐cost purchases

In: Journal of consumer behaviour, Band 2, Heft 2, S. 155-168

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#1027. Januar 2019

'I once wore an angry bird T-shirt and went to read Qur'an': Asymmetrical institutional complexity and emerging consumption practices in Pakistan

In: Marketing theory, Band 19, Heft 3, S. 367-390

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#1121. März 2014

The messy social lives of objects: Inter‐personal borrowing and the ambiguity of possession and ownership

In: Journal of consumer behaviour, Band 13, Heft 2, S. 131-139

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#133. Mai 2017

Games people play with brands: An application of transactional analysis to marketplace relationships

In: Marketing theory, Band 18, Heft 1, S. 121-146

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#146. Februar 2024

Bullshit consumption: What lockdowns tell us about work-and-spend lives and care-full alternatives

In: Marketing theory

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#1530. Oktober 2020

(Un)resolving digital technology paradoxes through the rhetoric of balance

In: Organization: the interdisciplinary journal of organization, theory and society, Band 28, Heft 1, S. 186-207

ISSN: 1461-7323

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