Suchergebnisse

6 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#19. Juli 2012

ARE CONSUMERS MORE LOYAL TO NATIONAL BRANDS THAN TO PRIVATE LABELS?

In: Bulletin of economic research, Band 65, Heft s1

ISSN: 1467-8586

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Bestellen über Subito

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#313. Dezember 2021

Sustainability Performance of Certified and Non-certified Food: Social and Economic History

In: Research Data journal for the humanities and social sciences, Band 6, Heft 1, S. 1-22

ISSN: 2452-3666

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#42019

Assessing the contribution of food quality schemes to rural economies and territorial cohesion based on the case study analysis

BASE

Open Access#52019

Assessing the contribution of food quality schemes to rural economies and territorial cohesion based on the case study analysis

BASE

Open Access#62019

Assessing the contribution of food quality schemes to rural economies and territorial cohesion based on the case study analysis

BASE