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Buch(elektronisch)#12018

Eine kurze Einführung in die Molekulare Psychologie: Band II: Von Kandidatengenen bis zur Epigenetik

In: essentials

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Buch(elektronisch)#22018

Eine kurze Einführung in die Molekulare Psychologie: Band I: Definition und molekulargenetische Grundbegriffe

In: essentials

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Buch(elektronisch)#42017

Internet addiction: neuroscientific approaches and therapeutical implications including smartphone addiction

In: Studies in neuroscience, psychology and behavioral economics

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Buch(gedruckt)#820182 Versionen verfügbar

Homo Digitalis: Smartphones, soziale Netzwerke und das Gehirn

In: Essentials

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Buch(gedruckt)#920222 Versionen verfügbar

Du gehörst uns!: die psychologischen Strategien von Facebook, TikTok, Snapchat & Co - und wie wir uns vor der großen Manipulation schützen

In: Schriftenreihe Band 10870

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Open Access#102022

Longitudinal data on (political) news consumption and political attitudes in a German sample collected during the election year 2021

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Aufsatz(elektronisch)#112022

Longitudinal data on (political) news consumption and political attitudes in a German sample collected during the election year 2021

In: Data in Brief, Heft 43, S. 1-9

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Aufsatz(elektronisch)#1230. Dezember 2021

The degree of heterogeneity of news consumption in Germany—Descriptive statistics and relations with individual differences in personality, ideological attitudes, and voting intentions

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 26, Heft 2, S. 711-731

ISSN: 1461-7315

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Open Access#142020

Age, gender, personality, ideological attitudes and individual differences in a person's news spectrum: how many and who might be prone to "filter bubbles" and "echo chambers" online?

BASE

Open Access#152020

Age, gender, personality, ideological attitudes and individual differences in a person's news spectrum: how many and who might be prone to "filter bubbles" and "echo chambers" online?

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