Suchergebnisse

6 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#13. Februar 2019

"It Would 'Mean Little' Absent Governmental Recognition": Theorizing State Power and the New Jurisprudence of Dignity

In: Law, culture & the humanities, Band 18, Heft 3, S. 698-715

ISSN: 1743-9752

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#22014

The Gender Gap in High School Physics: Considering the Context of Local Communities

In: Social science quarterly, Band 95, Heft 1, S. 253-268

ISSN: 1540-6237

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#3April 2013

The Gender Gap in High School Physics: Considering the Context of Local Communities

In: Social science quarterly, Band 95, Heft 1, S. 253-268

ISSN: 1540-6237

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#412. Oktober 2016

Shifting STEM Stereotypes? Considering the Role of Peer and Teacher Gender

In: Journal of research on adolescence, Band 27, Heft 3, S. 492-505

ISSN: 1532-7795

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN