Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#11. März 2016

Children's environmental health indicators in Australia: are we collecting the right information?

In: Reviews on environmental health, Band 31, Heft 1, S. 163-167

ISSN: 2191-0308

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#22019

Impact of nutritional supplementation during pregnancy on antibody responses to diphtheria-tetanus-pertussis vaccination in infants:A randomised trial in The Gambia

In: Okala , S G , Darboe , M K , Sosseh , F , Sonko , B , Faye-Joof , T , Prentice , A M & Moore , S E 2019 , ' Impact of nutritional supplementation during pregnancy on antibody responses to diphtheria-tetanus-pertussis vaccination in infants : A randomised trial in The Gambia ' , PLoS Medicine , vol. 16 , no. 8 , e1002854 . https://doi.org/10.1371/journal.pmed.1002854

BASE

Open Access#32019

Impact of nutritional supplementation during pregnancy on antibody responses to diphtheria-tetanus-pertussis vaccination in infants: A randomised trial in The Gambia

BASE

Open Access#42013

Critical windows for nutritional interventions against stunting

BASE

Aufsatz(elektronisch)#510. März 2019

Adaptation of the Mullen Scales of Early Learning for use among infants aged 5‐ to 24‐months in rural Gambia

In: Developmental science, Band 22, Heft 5

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#613. März 2019

Habituation and novelty detection fNIRS brain responses in 5‐ and 8‐month‐old infants: The Gambia and UK

In: Developmental science, Band 22, Heft 5

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#8Mai 2023

Executive functioning skills and their environmental predictors among pre‐school aged children in South Africa and The Gambia

In: Developmental science

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#92022

Human milk: From complex tailored nutrition to bioactive impact on child cognition and behavior

BASE