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Aufsatz(elektronisch)#12013

Expectations, Disconfirmation, and Citizen Satisfaction with the US Federal Government: Testing and Expanding the Model

In: Journal of public administration research and theory, Band 23, Heft 2, S. 289-305

ISSN: 1477-9803

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Aufsatz(elektronisch)#219. September 2011

Toutes les agences sont-elles aussi efficaces ?: Analyse de l'efficacité perçue des agences fédérales américaines et de la satisfaction et de la confiance des citoyens à leur égard

In: Revue internationale des sciences administratives: revue d'administration publique comparée, Band 77, Heft 3, S. 463-493

ISSN: 0303-965X

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Aufsatz(elektronisch)#36. Juli 2009

Does E‐Government Measure Up to E‐Business? Comparing End User Perceptions of U.S. Federal Government and E‐Business Web Sites

In: Public administration review: PAR, Band 69, Heft 4, S. 740-752

ISSN: 1540-6210

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Aufsatz(elektronisch)#59. Juni 2014

Service Failure Severity, Customer Satisfaction, and Market Share: An Examination of the Airline Industry

In: Journal of service research, Band 17, Heft 4, S. 415-431

ISSN: 1552-7379

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Aufsatz(elektronisch)#714. Dezember 2023

Customer Perceptions of Firm Innovativeness and Market Performance: A Nation-Level, Longitudinal, Cross-Industry Examination

In: Journal of service research

ISSN: 1552-7379

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