Suchergebnisse

10 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#11. September 2017

Some challenges in teaching citizenship in an Islamic context: Pakistan Studies teachers' perspectives and practices in relation to teaching about identity

In: Citizenship teaching and learning, Band 12, Heft 3, S. 279-298

ISSN: 1751-1925

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#22015

Beyond binary discourses? Pakistan studies textbooks and representations of cultural, national, and global identity

BASE

Aufsatz(elektronisch)#31. Juni 2022

An imagined space with an imagined time: Analysis of English language textbooks used in state schools in Pakistan

In: Citizenship teaching and learning, Band 17, Heft 2, S. 227-247

ISSN: 1751-1925

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#4Juni 2020

Islamic Habitus in English Language Textbooks Produced by Boards in Pakistan

In: Journal of Islamic thought and civilization, Band 10, Heft 101, S. 288-310

ISSN: 2520-0313

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#530. März 2024

Citizenship Education in Elite Schools of Pakistan: Examining Requisite Skills for Civic and Political Participation in History Textbooks

In: Journal of Asian development studies, Band 13, Heft 1, S. 1069-1088

ISSN: 2304-375X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#630. Juni 2023

Teaching Values to Secondary School Students: An Analysis of Teachers' Practices

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band VIII, Heft II, S. 492-505

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#730. Juni 2022

Cultivating Global Citizenship among Secondary School Students: Pre-Service Teachers' Beliefs

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band VII, Heft II, S. 326-337

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#830. September 2021

Engaging Instructions in History Classrooms: Exploring University Teachers' Perceptions and Practices

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band VI, Heft III, S. 38-48

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#930. Juni 2021

The Influence of Parent-Teacher Meetings on Early Childhood Students' Academic Performance: Prospective Teachers' Perceptions

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band VI, Heft II, S. 180-190

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1030. September 2021

Effectively Managing Classroom: A Case Study of Four Novice Elementary Teachers in Private Schools

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band VI, Heft III, S. 72-79

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft