Suchergebnisse

11 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#14. November 2021

Retailer Volunteerism as a Plastic Shopping Bag Governance Tool: Shoppers' Reflections and Contributions to Environmental Social Marketing

In: Social marketing quarterly: SMQ ; journal of the AED, Band 27, Heft 4, S. 370-391

ISSN: 1539-4093

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#322. Juni 2017

To blend or not to blend? Consumer attitudes towards mandatory use of ethanol-blended fuel in Zimbabwe

In: TD: the journal for transdisciplinary research in Southern Africa, Band 13, Heft 1

ISSN: 2415-2005

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#42017

To blend or not to blend? Consumer attitudes towards mandatory use of ethanol-blended fuel in Zimbabwe

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#73. Januar 2023

Embedding Ecopreneurial Behaviour: Proposed Social Marketing Interventions From Value-In-Behaviour Perceptions of Plastic Waste Ecopreneurs

In: Social marketing quarterly: SMQ ; journal of the AED, Band 29, Heft 1, S. 28-44

ISSN: 1539-4093

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#816. Mai 2018

Underlying correlates of consumers' attitudes towards Chinese apparel and relationship with purchase intention in South Africa

In: TD: the journal for transdisciplinary research in Southern Africa, Band 14, Heft 1

ISSN: 2415-2005

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft