Suchergebnisse

4 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#12021

Re-entry Policy Implementation Effectiveness: a Case of Secondary Schools in Lusaka, District, Zambia

BASE

Aufsatz(elektronisch)#26. April 2022

Confucius' Education Thoughts and Its Influence on Moral Education in China

In: International journal of social learning: IJSL, Band 2, Heft 2, S. 250-261

ISSN: 2774-4426

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#323. Dezember 2023

Qualitative Analysis: Effective Practices in Inclusive and Special Needs Education in China

In: International journal of social learning: IJSL, Band 4, Heft 1, S. 17-34

ISSN: 2774-4426

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#428. April 2023

Teachers' Professional Development in Zambia: Perceptions and Practices

In: International journal of social learning: IJSL, Band 3, Heft 2, S. 222-233

ISSN: 2774-4426

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft