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Aufsatz(elektronisch)#211. Juli 2016

Sociocultural brand revitalization: The role of consumer collectives in bringing brands back to life

In: European journal of marketing, Band 50, Heft 7/8, S. 1521-1546

ISSN: 1758-7123

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Aufsatz(elektronisch)#429. Juli 2013

Online lifestyle consumption community dynamics: A practice‐based analysis

In: Journal of consumer behaviour, Band 12, Heft 5, S. 358-369

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#59. Oktober 2023

"Tag a person who loves candy" – sociocultural approach to unhealthy food marketing to adolescents in social media

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 25, Heft 2, S. 211-225

ISSN: 1758-7212

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Open Access#62022

The rise of collaborative engagement platforms

BASE

Open Access#72022

The rise of collaborative engagement platforms

BASE

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Aufsatz(elektronisch)#926. August 2014

Disentangling customer orientation – executive perspective

In: Business process management journal, Band 20, Heft 5, S. 663-677

ISSN: 1758-4116

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Aufsatz(elektronisch)#1122. Oktober 2022

Doing Family over Time: The Multilayered and Multitemporal Nature of Intergenerational Caring through Consumption

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 50, Heft 2, S. 282-302

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1229. Juli 2014

Challenges for B2B research relevance: a top executive perspective

In: The journal of business & industrial marketing, Band 29, Heft 7/8, S. 593-600

ISSN: 2052-1189

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