Suchergebnisse

8 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(gedruckt)#12019

Green marketing as a positive driver toward business sustainability

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#218. Dezember 2020

Assessment of the moderating effects of Nigerian market environment on the relationship between management success determinants and SMEs' performance

In: Problems & perspectives in management, Band 18, Heft 4, S. 388-401

ISSN: 1810-5467

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32019

Nation Branding Strategy for Zimbabwe: Towards an Integrated Nation Branding Framework

BASE

Aufsatz(elektronisch)#431. Dezember 2018

Assessing the Organisational Capablities of Youth-Serving NGOs in the Context of Youth Poverty Alleviation in Nigeria

In: Commonwealth Youth and Development, Band 16, Heft 1

ISSN: 2663-6549

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#52018

An Analysis of Nation Brand Attractiveness: Evidence from Brand Zimbabwe

BASE

Aufsatz(elektronisch)#6Dezember 2011

Migration Shocks: Integrating Lesotho's Retrenched Migrant Miners

In: International migration review: IMR, Band 45, Heft 4, S. 1017-1042

ISSN: 1747-7379, 0197-9183

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#714. Juli 2022

EXPLORING THE RELATIONSHIP BETWEEN GOVERNMENT INSTITUTIONAL SUPPORT AND EXPORT STRATEGIC PERFORMANCE

In: Teorija in praksa, S. 464-482

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft