Suchergebnisse

10 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#12011

Strategies for Enhancing Private Sector Participation in the Funding of Secondary Schools in Delta State, Nigeria

BASE

Open Access#22011

Philosophy as a Tool for Sustainable Development: A Contemporary Issue in Nigeria Educational System

BASE

Open Access#32010

Teacher Factors In The Implementation Of Universal Basic Education Programme In Junior Secondary Schools In The South Senatorial District Of Delta State, Nigeria

BASE

Aufsatz(elektronisch)#42011

Philosophy as a Tool for Sustainable Development: A Contemporary Issue in Nigeria Educational System

In: Academic leadership

ISSN: 1533-7812

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#52011

Strategies for Enhancing Private Sector Participation in the Funding of Secondary Schools in Delta State, Nigeria

In: Academic leadership

ISSN: 1533-7812

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#62010

Relationship Between Principals And Teachers' Perceptions Of Principals' Performance Of Staff Development And Students Personnel In Secondary Schools, Delta Central Senatorial District, Nigeria

In: Academic leadership

ISSN: 1533-7812

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#72010

The Influence Of Communication On Administration Of Secondary Schools In Delta State, Nigeria

In: Academic leadership

ISSN: 1533-7812

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#82010

Teacher Factors In The Implementation Of Universal Basic Education Programme In Junior Secondary Schools In The South Senatorial District Of Delta State, Nigeria

In: Academic leadership

ISSN: 1533-7812

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#92009

Implications And Challenges Of Nigerian Universities As Learning Organizations

In: Academic leadership

ISSN: 1533-7812

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#102009

The Influence Of Principals' Leadership Styles On Teachers And Students In Nigerian Secondary Schools

In: Academic leadership

ISSN: 1533-7812

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft