Suchergebnisse

10 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#130. Juni 2020

Empowering Online Methods of Student-Teacher Communication: The Opportunities and Challenges of Web-Based Technologies and Social Media During COVID-19 Lockdown

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band V, Heft II, S. 238-248

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#230. September 2018

Development of Functional Writing Skills through Communicative Approach in Pakistani High School

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band III, Heft III, S. 559-572

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#330. Juni 2019

High School Students' Perception of Challenges in Physics Learning and Relevance of Field Dependency

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band IV, Heft II, S. 336-343

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#430. Dezember 2018

The Mathematics Elementary School Teachers' Perceptions of the Student-Centered Approaches and Professional Learning Experiences

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band III, Heft IV, S. 87-101

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#530. September 2018

Perception of Transition on Assessment and Learning at Postgraduate level

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band III, Heft III, S. 74-93

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#630. September 2019

A Study to Adopt the Primary School Children on Number Conservation Ability through Piaget Cognitive Theory

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band IV, Heft III, S. 364-374

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#730. September 2018

How Head Teachers Motivate: Exploring Perceptions of Teachers about Head-Teachers Motivational Techniques at Higher Education

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band III, Heft III, S. 543-558

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#830. März 2020

Impact of Homework on the Student Academic Performance at Secondary School Level

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band V, Heft I, S. 586-595

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#930. Dezember 2018

Impact of Formative Assessment and Feedback on Higher Education

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band III, Heft IV, S. 498-514

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1030. September 2018

Work- Family Conflict and its Impact on Job Performance of Female Teachers of Frontier Education Foundation Girls Colleges of Khyber Pakhtunkhwa

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band III, Heft III, S. 572-594

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft