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Buch(elektronisch)#120213 Versionen verfügbar

Imagined audiences: how journalists perceive and pursue the public

In: Journalism and political communication unbound

In: Oxford scholarship online

In: Political Science

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Aufsatz(elektronisch)#22020

The Enduring Popularity of Legacy Journalism: An Analysis of Online Audience Data

In: Media and Communication, Band 8, Heft 2, S. 40-50

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Aufsatz(elektronisch)#52019

The New Advertisers: How Foundation Funding Impacts Journalism

In: Media and Communication, Band 7, Heft 4, S. 45-55

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Aufsatz(elektronisch)#618. Februar 2018

The small, disloyal fake news audience: The role of audience availability in fake news consumption

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 20, Heft 10, S. 3720-3737

ISSN: 1461-7315

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Aufsatz(elektronisch)#728. Juni 2021

Only "sheep" trust journalists? How citizens' self-perceptions shape their approach to news

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 25, Heft 7, S. 1522-1541

ISSN: 1461-7315

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Aufsatz(elektronisch)#815. Dezember 2016

Digital Democracy in America: A Look at Civic Engagement in an Internet Age

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 94, Heft 1, S. 318-334

ISSN: 2161-430X

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Aufsatz(elektronisch)#92023

Doctors Fact-Check, Journalists Get Fact-Checked: Comparing Public Trust in Journalism and Healthcare

In: Media and Communication, Band 11, Heft 4, S. 380-391

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Aufsatz(elektronisch)#102023

Distrust Profiles: Identifying the Factors That Shape Journalism's Credibility Crisis

In: Media and Communication, Band 11, Heft 4, S. 308-319

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