Suchergebnisse

19 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(elektronisch)#12018

SMASH: Using Market Shaping to Design New Strategies for Innovation, Value Creation, and Growth

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#522. Juni 2023

Uncovering the Hidden "Where" of Sustainable Service Ecosystems: The Role of Spaces and Places

In: Journal of service research, Band 27, Heft 1, S. 89-105

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#912. Juni 2009

Customer relationships and the heterogeneity of firm performance

In: The journal of business & industrial marketing, Band 24, Heft 5/6, S. 360-372

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#132023

On the Same Boat but Singing a Different Tune: Coopetition between Hotels and Platforms Close to Customers

In: Bahar, V. S., Nenonen, S., & Starr Jr, R. G. (2022). On the same boat but singing a different tune: Coopetition between hotels and platforms close to customers. Industrial Marketing Management, 107, 52–69. https://doi.org/https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2022.09.020

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#141. Dezember 2020

Solution business fitness: measuring and managing across business logics

In: The journal of business & industrial marketing, Band 36, Heft 7, S. 1116-1129

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN