Suchergebnisse

35 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#22022

"You can't always get what you want": Prevalence, magnitude, and predictors of the aspiration-attainment gap after the school-to-work transition

In: Contemporary Educational Psychology, Heft 71, S. 1-16

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#32022

The impulsive behavior short scale-8 (I-8): A comprehensive validation of the English-language adaptation

In: PLOS ONE, Band 17, Heft 9

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#42021

An English-language adaptation and validation of the Political Efficacy Short Scale (PESS)

In: Measurement instruments for the social sciences, Band 3, S. 1-12

ISSN: 2523-8930

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#52020

Big Five Personality Traits Predict Successful Transitions From School to Vocational Education and Training: A Large-Scale Study

In: Frontiers in Psychology, Band 11, S. 1-18

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#62020

An English-language adaptation of the Interpersonal Trust Short Scale (KUSIV3)

In: Measurement instruments for the social sciences, S. 1-12

ISSN: 2523-8930

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#72022

The Internal-External Locus of Control Short Scale-4 (IE-4): A comprehensive validation of the English-language adaptation

In: PLOS ONE, Band 17, Heft 7

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#82019

An English-Language Adaptation of the Social Desirability-Gamma Short Scale (KSE-G)

In: Measurement instruments for the social sciences, S. 1-10

ISSN: 2523-8930

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#92023

Questionnaire design decisions when transitioning from an interviewer-administered to a self-administered online mode (Version 1.0)

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#102022

The Optimism-Pessimism Short Scale-2 (SOP2): a comprehensive validation of the English-language adaptation

In: Measurement instruments for the social sciences, Band 4, S. 1-14

ISSN: 2523-8930

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft