Suchergebnisse

8 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#12021

Time for citizenship in teacher training

BASE

Open Access#22021

Time for citizenship in teacher training

In: Nieuwelink , H & Oostdam , R 2021 , ' Time for citizenship in teacher training ' , Journal of Social Science Education , vol. 20 , no. 3 , pp. 130-146 . https://doi.org/10.11576/jsse-4030

BASE

Open Access#32022

All things considered:the views of adolescents in vocational education on competing democratic values

In: Vaessen , A , Daas , R & Nieuwelink , H 2022 , ' All things considered : the views of adolescents in vocational education on competing democratic values ' , Citizenship, Social and Economics Education , vol. 21 , no. 1 , pp. 3-21 . https://doi.org/10.1177/20471734211050290

BASE

Open Access#42019

Compensating or reproducing?:students from different educational tracks and the role of school in experiencing democratic citizenship

In: Nieuwelink , H , Dekker , P & ten Dam , G 2019 , ' Compensating or reproducing? students from different educational tracks and the role of school in experiencing democratic citizenship ' , Cambridge Journal of Education , vol. 49 , no. 3 , pp. 275-292 . https://doi.org/10.1080/0305764X.2018.1529738

BASE

Aufsatz(elektronisch)#528. September 2017

Growing into politics? The development of adolescents' views on democracy over time

In: Politics, Band 38, Heft 4, S. 395-410

ISSN: 1467-9256

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(gedruckt)#82013

'Democratie gaat altijd voor': Denkbeelden van Nederlandse jongeren over democratie en besluitvorming

In: Res publica: politiek-wetenschappelijk tijdschrift van de Lage Landen ; driemaandelijks tijdschrift, Band 55, Heft 2, S. 157-176

ISSN: 0486-4700

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft