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Aufsatz(elektronisch)#11. September 2005

Searching for the optimum product service distribution channel: Examining the actions of five industrial firms

In: International journal of physical distribution and logistics management, Band 35, Heft 8, S. 576-594

ISSN: 0020-7527

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Aufsatz(elektronisch)#21. Juli 2019

Foreign market learning: an integrative model of its antecedents, processes and outcomes

In: The journal of business & industrial marketing, Band 34, Heft 6, S. 1248-1258

ISSN: 2052-1189

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SSRN

Aufsatz(elektronisch)#412. August 2019

Value formation with immersive technologies: an activity perspective

In: The journal of business & industrial marketing, Band 35, Heft 3, S. 483-494

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#61. April 2019

Validation of organizational innovation as a creative learning process

In: The journal of business & industrial marketing, Band 34, Heft 3, S. 643-650

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#715. Oktober 2015

Facets of country image and brand equity: Revisiting the role of product categories in country‐of‐origin effect research

In: Journal of consumer behaviour, Band 15, Heft 3, S. 225-238

ISSN: 1479-1838

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