When Do Incidental Mood Effects Last? Lay Beliefs versus Actual Effects
In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 36, Heft 6, S. 992-1001
ISSN: 1537-5277
6 Ergebnisse
Sortierung:
In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 36, Heft 6, S. 992-1001
ISSN: 1537-5277
In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 32, Heft 3, S. 396-404
ISSN: 1537-5277
In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 29, Heft 4, S. 507-516
ISSN: 1537-5277
In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 36, Heft 2, S. 149-159
ISSN: 1537-5277
In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 41, Heft 1, S. 169-182
ISSN: 1537-5277
In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 36, Heft 4, S. 553-561
ISSN: 1537-5277