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Aufsatz(elektronisch)#11. März 2021

Fostering green economies in Africa through green marketing strategies for environmental sustainability: An overview

In: Journal of environmental media, Band 2, Heft 1, S. 17-22

ISSN: 2632-2471

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Aufsatz(elektronisch)#35. Februar 2021

The challenges faced by young entrepreneurs in informal trading in Bindura, Zimbabwe

In: Journal of Asian and African studies: JAAS, Band 56, Heft 8, S. 1780-1794

ISSN: 1745-2538

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World Affairs Online

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Aufsatz(elektronisch)#527. Februar 2024

Social entrepreneurial role models' influence on social entrepreneurial self-efficacy, social entrepreneurial intent, and social entrepreneurial action in South Africa: the moderating role of moral obligation

In: Social enterprise journal, Band 20, Heft 3, S. 278-317

ISSN: 1750-8533

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Aufsatz(elektronisch)#830. Januar 2023

Fleet management system, perceived service quality and the public health sector performance in Zimbabwe

In: International journal of public sector management, Band 36, Heft 2, S. 113-129

ISSN: 1758-6666

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Aufsatz(elektronisch)#97. Juli 2023

Marketing cereal to the generation Z cohort: what are the key drivers that stimulate consumer behavioural intentions in South Africa?

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 24, Heft 5, S. 615-648

ISSN: 1758-7212

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Aufsatz(elektronisch)#1029. Juni 2022

Exploring the impact of brand awareness, brand loyalty and brand attitude on purchase intention in online shopping

In: International Journal of Research in Business and Social Science: IJRBS, Band 11, Heft 5, S. 176-187

ISSN: 2147-4478

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