Suchergebnisse

4 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#1Juni 1989

The Communication of Identity During Face-to-Face Persuasive Interactions: Effects of Perceiver's Construct Differentiation and Target's Message Strategies

In: Communication research, Band 16, Heft 3, S. 375-404

ISSN: 1552-3810

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#31. Januar 1977

CONSTRUCT INDIVIDUALITY, COGNITIVE COMPLEXITY, AND THE FORMATION AND REMEMBERING OF INTERPERSONAL IMPRESSIONS

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 5, Heft 2, S. 229-240

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#4Dezember 1988

Person Perception and Children's Impressions of Television and Real Peers

In: Communication research, Band 15, Heft 6, S. 680-698

ISSN: 1552-3810

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft