Suchergebnisse

17 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#81. Januar 1980

COGNITIVE COMPLEXITY AND THE EFFECTS OF THOUGHT ON ATTITUDE CHANGE1

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 8, Heft 1, S. 49-56

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1016. September 2023

Cultural Value Adaptation in Advertising is Effective, But Not Dependable: A Meta-Analysis of 25 Years of Experimental Research

In: International journal of business communication: IJBC ; a publication of the Association of Business Communication

ISSN: 2329-4892

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#12Dezember 1994

The Messages Replication Factor: Methods Tailored to Messages as Objects of Study

In: Journalism quarterly, Band 71, Heft 4, S. 984-996

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#141. Januar 1977

CONSTRUCT INDIVIDUALITY, COGNITIVE COMPLEXITY, AND THE FORMATION AND REMEMBERING OF INTERPERSONAL IMPRESSIONS

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 5, Heft 2, S. 229-240

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#151. Februar 2020

Harm reduction programs and policy in Australia: barriers and enablers to effective implementation

In: Sucht: Zeitschrift für Wissenschaft und Praxis, Band 66, Heft 1, S. 33-43

ISSN: 1664-2856

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft