Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#51. Januar 1980

COGNITIVE COMPLEXITY AND THE EFFECTS OF THOUGHT ON ATTITUDE CHANGE1

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 8, Heft 1, S. 49-56

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#616. September 2023

Cultural Value Adaptation in Advertising is Effective, But Not Dependable: A Meta-Analysis of 25 Years of Experimental Research

In: International journal of business communication: IJBC ; a publication of the Association of Business Communication

ISSN: 2329-4892

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#7Dezember 1994

The Messages Replication Factor: Methods Tailored to Messages as Objects of Study

In: Journalism quarterly, Band 71, Heft 4, S. 984-996

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#91. Januar 1977

CONSTRUCT INDIVIDUALITY, COGNITIVE COMPLEXITY, AND THE FORMATION AND REMEMBERING OF INTERPERSONAL IMPRESSIONS

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 5, Heft 2, S. 229-240

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft