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Aufsatz(elektronisch)#128. Februar 2024

The concept of discontinuity in project marketing research: emergence, dissipation and glimpses of the future

In: The journal of business & industrial marketing, Band 39, Heft 3, S. 491-506

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#227. Oktober 2023

Relevance and its epistemic underpinnings in B2B marketing research: four axioms and nine relevance types

In: The journal of business & industrial marketing, Band 39, Heft 3, S. 507-520

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#330. September 2019

Maintaining business relationships: resilience through institutional work

In: The journal of business & industrial marketing, Band 36, Heft 11, S. 2049-2061

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#41. Juni 2015

Business relationships during project afterlife: antecedents, processes, and outcomes

In: The journal of business & industrial marketing, Band 30, Heft 5, S. 572-583

ISSN: 2052-1189

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