Suchergebnisse

12 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#4Februar 2012

Multiple Regression Analysis of Reading Performance Data from Twin Pairs with Reading Difficulties and Nontwin Siblings: The Augmented Model

In: Twin research and human genetics: the official journal of the International Society for Twin Studies (ISTS) and the Human Genetics Society of Australasia, Band 15, Heft 1, S. 116-119

ISSN: 1839-2628

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#72. Juni 2020

The Academic Development Study of Australian Twins (ADSAT): Research Aims and Design

In: Twin research and human genetics: the official journal of the International Society for Twin Studies (ISTS) and the Human Genetics Society of Australasia, Band 23, Heft 3, S. 165-173

ISSN: 1839-2628

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#817. Oktober 2016

Genetic Etiologies of Comorbidity and Stability for Reading Difficulties and ADHD: A Replication Study

In: Twin research and human genetics: the official journal of the International Society for Twin Studies (ISTS) and the Human Genetics Society of Australasia, Band 19, Heft 6, S. 647-651

ISSN: 1839-2628

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#95. November 2015

The Colorado Longitudinal Twin Study of Reading Difficulties and ADHD: Etiologies of Comorbidity and Stability

In: Twin research and human genetics: the official journal of the International Society for Twin Studies (ISTS) and the Human Genetics Society of Australasia, Band 18, Heft 6, S. 755-761

ISSN: 1839-2628

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1015. August 2017

Literacy acquisition influences children's rapid automatized naming

In: Developmental science, Band 21, Heft 3

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#111. Oktober 2009

Does Classroom Separation Affect Twins' Reading Ability in the Early Years of School?

In: Twin research and human genetics: the official journal of the International Society for Twin Studies (ISTS) and the Human Genetics Society of Australasia, Band 12, Heft 5, S. 455-461

ISSN: 1839-2628

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#122020

Genome Wide Association Study reveals new insights into the heritability and genetic correlates of developmental dyslexia

BASE