Suchergebnisse

29 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#41. Juni 2008

Socio-environmental Marketing in Developing Nations: A Comparison of African and Asian Businesses

In: Journal of Asian and African studies: JAAS, Band 43, Heft 3, S. 251-277

ISSN: 1745-2538

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#51. September 2004

Understanding the salience of cultural dimensions on relationship marketing, it's underpinnings and aftermaths

In: Cross cultural management, Band 11, Heft 3, S. 70-89

ISSN: 1758-6089

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#624. Juli 2009

Market orientation, supplier perceived value and business performance of SMEs in a Sub‐Saharan African nation

In: Journal of enterprise information management: an international journal, Band 22, Heft 4, S. 384-407

ISSN: 1758-7409

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#824. Juli 2009

Impact of government export assistance on internationalization of SMEs from developing nations

In: Journal of enterprise information management: an international journal, Band 22, Heft 4, S. 408-422

ISSN: 1758-7409

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#91. Dezember 2005

Malaysian women entrepreneurs: understanding the ICT usage behaviors and drivers

In: Journal of enterprise information management: an international journal, Band 18, Heft 6, S. 721-739

ISSN: 1758-7409

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#111. Dezember 2003

Evaluating IS usage in Malaysian small and medium‐sized firms using the technology acceptance model

In: Logistics information management, Band 16, Heft 6, S. 440-450

ISSN: 1758-7948

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1229. März 2011

Analyzing key determinants of online repurchase intentions

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 23, Heft 2, S. 200-221

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#131. März 2005

Customers behaviourial responses to sales promotion: the role of fear of losing face

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 17, Heft 1, S. 32-49

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1430. Juni 2014

Entrepreneurship and service innovation

In: The journal of business & industrial marketing, Band 29, Heft 6, S. 449-453

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1524. Juli 2009

An empirical study of usage of external business services by Chinese SMEs

In: Journal of enterprise information management: an international journal, Band 22, Heft 4, S. 423-440

ISSN: 1758-7409

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft