Suchergebnisse

14 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#92013

The Right to Be Different: Homosexuality, Orthodoxy, and the Politics of Global Legal Pluralism in Orthodox-Protestant Schools in the Netherlands

In: Oomen, B. & Rijke, N. (2013). The Right to be Different: Homosexuality, Orthodoxy and the Politics of Global Legal Pluralism in Orthodox-Protestant Schools in the Netherlands. The Journal of Law and Religion, Volume XXVIII, 2, 361-400.

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#112014

Towards a Decentralization of Human Rights: The Rise of Human Rights Cities

In: Van den Berg, E. and Oomen, B. (2014). Towards a Decentralization of Human Rights: the Rise of Human Rights Cities. In Van Lindert, T & D. Lettinga (Eds.), The Future of Human Rights in an Urban World: Exploring Opportunities, Threats and Challenges (pp. 11-16). Amsterdam: Amnesty International.

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#122013

Global Citizenship Close to Home: Teacher's Attitudes and Practices Concerning Education for Global Citizenship in a Dutch Rural Area

In: van Os, J.E.M, and Oomen, B.M. (2013). Global citizenship close to home: Teacher's attitudes and practices concerning education for global citizenship in a Dutch rural area. In G.H. Helskog (Ed.), Democracy and Diversity in Education. Conference Proceedings. International Conference Buskerud 12-13 M

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#142015

Going Glocal': A Qualitative and Quantitative Analysis of Global Citizenship Education at a Dutch Liberal Arts and Sciences College

In: Sklad, M., Friedman, J., Park, E. & Oomen, B. (2015), 'Going Glocal: a qualitative and quantitative analysis of global citizenship education at a Dutch liberal arts and sciences college', Higher Education: the international journal of higher education research.

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN