Suchergebnisse

16 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#12023

Charting the Impacts of Media Discourses on the European Integration Project

In: Media and Communication, Band 11, Heft 4, S. 1-4

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#22020

Comunicación y Educación en un mundo digital y conectado. Presentación ; Communication and education in a digital connected world. Presentation

BASE

Open Access#32020

Communication and Education in a digital connected world ; Comunicación y Educación en un mundo digital y conectado ; Comunicação e Educação em um mundo conectado digital

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#55. Oktober 2021

Retos del periodismo frente a las redes sociales, las fake news y la desconfianza de la generación Z

In: Revista latina de comunicación social: RLCS, Heft 79, S. 67-85

ISSN: 1138-5820

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#622. Juli 2021

Democracia y digitalización: implicaciones éticas de la IA en la personalización de contenidos a través de interfaces de voz

In: Recerca: revista de pensament i anàlisi

ISSN: 2254-4135

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#72021

Democracia y digitalización: implicaciones éticas de la IA en la personalización de contenidos a través de interfaces de voz ; Democracy and Digitisation: Ethical Implications of AI in the Personalisation of Content through Voice Interfaces

BASE

Open Access#82021

Democracy and Digitisation: Ethical Implications of AI in the Personalisation of Content through Voice Interfaces ; Democracia y digitalización: implicaciones éticas de la IA en la personalización de contenidos a través de interfaces de voz

BASE

Aufsatz(elektronisch)#916. August 2021

Social media fostering happiness management: three luxury brands case study on Instagram

In: Corporate governance: international journal of business in society, Band 22, Heft 3, S. 491-505

ISSN: 1758-6054

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1012. April 2023

The European Union representation in Spanish media: Discourses and polarization through the energy crisis

In: Revista latina de comunicación social: RLCS, Heft 81, S. 375-398

ISSN: 1138-5820

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#112022

Promoting Social Media Engagement Via Branded Content Communication: A Fashion Brands Study on Instagram

In: Media and Communication, Band 10, Heft 1, S. 185-197

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#122016

International dimensions of media literacy in a connected world

BASE

Open Access#132016

Generación digital v.s. escuela analógica : competencias digitales en el currículum de la educación obligatoria

BASE

Open Access#142016

International dimensions of media literacy in a connected world

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1531. März 2023

Polarization in Media Discourses on Europeanization in Spain

In: Politics and governance, Band 11, Heft 2

ISSN: 2183-2463

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft