Suchergebnisse

20 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(gedruckt)#12014

Organizations and the media: organizing in a mediatized world

In: Routledge studies in management, organizations and society

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#228. Juni 2024

Not So Logical, After All – Public Managers' Understandings of Media

In: Scandinavian Journal of Public Administration

ISSN: 2001-7413

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#315. Juni 2022

Under the Press(ure)? The Role of Media in Organisation and Provision of Municipal Elderly Care

In: Scandinavian Journal of Public Administration, Band 26, Heft 2, S. 67-88

ISSN: 2001-7413

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#614. März 2013

Beyond the news desk – the embeddedness of business news

In: Media, Culture & Society, Band 35, Heft 2, S. 216-233

ISSN: 1460-3675

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#72013

Corporate Media Work and Micro-Dynamics of Mediatization

BASE

Open Access#82013

Typical tools for assessment of communicative performance

BASE

Open Access#92013

Blogging for Reputation : An analysis of how Swedish universities address different governing system via social media

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1010. Juni 2013

Corporate media work and micro-dynamics of mediatization

In: European journal of communication, Band 28, Heft 4, S. 420-435

ISSN: 1460-3705

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#115. Juni 2015

DETERMINANTS OF ORGANIZATIONAL MEDIATIZATION: AN ANALYSIS OF THE ADAPTATION OF SWEDISH GOVERNMENT AGENCIES TO NEWS MEDIA

In: Public administration: an international journal, Band 93, Heft 4, S. 1049-1067

ISSN: 1467-9299

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#142013

Public Relations and Neo-institutional theory

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1528. Oktober 2014

Creativity caged in translation: a neo-institutional perspective on crisis communication/Creatividad enjaulado en la traducción: una perspectiva neo-institucional sobre comunicación de crisis

In: Revista Internacional de Relaciones Públicas, Band 4, Heft 8, S. 65-84

ISSN: 2174-3681

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft