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Aufsatz(elektronisch)#120. Juli 2018

The role of sustainable development and innovation on firm performance

In: Corporate social responsibility and environmental management, Band 25, Heft 6, S. 1350-1362

ISSN: 1535-3966

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Aufsatz(elektronisch)#4April 2021

Explaining the boycott behavior: A conceptual model proposal and validation

In: Journal of consumer behaviour, Band 20, Heft 5, S. 1313-1325

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#62. Februar 2022

Fair trade and consumer valuation: Purchase intentions in an emerging economy

In: Business strategy and development, Band 5, Heft 3, S. 245-258

ISSN: 2572-3170

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Open Access#72020

Foreign market selection process as tool for international expansion: Case study for ecuadorian chia seeds exports to the european union

BASE

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Aufsatz(elektronisch)#912. April 2022

Analysis of the influence of reputation, identity and image on the country brand

In: Academia Revista Latinoamericana de Administración, Band 35, Heft 2, S. 163-182

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