Suchergebnisse

5 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#1August 2004

Changing Paradigms, Competitive Strategies and Role of "Integrated Marketing Communication in Building Brands in Indian Market"

In: Management and labour studies: a quarterly journal of responsible management, Band 29, Heft 3, S. 173-187

ISSN: 2321-0710

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#2März 2003

Sustainable change through transfer of technology and produce marketing-A case study of the Dongriya Kondh of Orissa

In: Social change, Band 33, Heft 1, S. 55-66

ISSN: 0976-3538

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#3Juli 2002

Creating Customer Value Focused Organization Through Employment Branding

In: Management and labour studies: a quarterly journal of responsible management, Band 27, Heft 3, S. 199-204

ISSN: 2321-0710

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#4April 2001

Job Satisfaction of Dotcom Employees: An Indian Experiment

In: Management and labour studies: a quarterly journal of responsible management, Band 26, Heft 2, S. 120-128

ISSN: 2321-0710

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft