Suchergebnisse

20 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#231. Juli 2023

Do Conditional Cash Transfers Improve Economic Outcomes in the Next Generation? Evidence from Mexico

In: The economic journal: the journal of the Royal Economic Society, Band 133, Heft 655, S. 2775-2806

ISSN: 1468-0297

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#35. Juli 2023

Do Conditional Cash Transfers Reduce Fertility? Nationwide Evidence from Mexico

In: Population and development review, Band 49, Heft 3, S. 599-616

ISSN: 1728-4457

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#52001

Conditional cash transfers and their impact on child work and schooling ; evidence from the PROGRESA program in Mexico

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#715. September 2014

Two Decades of Negative Educational Selectivity of Mexican Migrants to the United States

In: Population and development review, Band 40, Heft 3, S. 421-446

ISSN: 1728-4457

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#9Mai 2005

Randomization and Social Program Evaluation: The Case of Progresa

In: The annals of the American Academy of Political and Social Science, Band 599, Heft 1, S. 199-219

ISSN: 1552-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#102005

Randomization and Social Program Evaluation: The Case of Progresa

In: The annals of the American Academy of Political and Social Science, Band 599, S. 199-219

ISSN: 1552-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1126. April 2024

Economic Consequences of Mass Migration: The Venezuelan Exodus in Peru

In: Economia: journal of the Latin American and Caribbean Economic Association, Band 23, Heft 1

ISSN: 1533-6239

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

World Affairs Online

Aufsatz(elektronisch)#139. Februar 2021

COVID-19 Campus Closures in the United States: American Student Perceptions of Forced Transition to Remote Learning

In: Social Sciences: open access journal, Band 10, Heft 2, S. 62

ISSN: 2076-0760

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft