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Aufsatz(elektronisch)#21. Dezember 1999

An exploratory examination of the relationship between channel support mechanisms and relational norms in an international context

In: The journal of business & industrial marketing, Band 14, Heft 5/6, S. 445-455

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#31. Juni 2004

Public opinion and franchising in an emerging market

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 16, Heft 2, S. 46-61

ISSN: 1758-4248

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Aufsatz(elektronisch)#51. August 1998

The effect of financial resource availability and system size on ownership redirection in franchised channels of distribution

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 10, Heft 2, S. 85-107

ISSN: 1758-4248

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Aufsatz(elektronisch)#63. August 2015

Toward the development of new product ideas: asymmetric effects of team cohesion on new product ideation

In: The journal of business & industrial marketing, Band 30, Heft 7, S. 855-866

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#1017. Juni 2022

Franchising: a signaling perspective

In: The journal of business & industrial marketing, Band 38, Heft 4, S. 813-827

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#1231. Mai 2023

Opportunism in an emerging market – franchisee perspective

In: The journal of business & industrial marketing, Band 38, Heft 10, S. 2092-2106

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#138. April 2022

Vaping among youth: reasons, realization and intention to quit

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 23, Heft 4, S. 512-538

ISSN: 1758-7212

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