Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#18. November 2011

"I Don't" versus "I Can't": When Empowered Refusal Motivates Goal-Directed Behavior

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 39, Heft 2, S. 371-381

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#530. Januar 2024

Easy to Be Selfish: When and Why Is One Individual as Influential as Multiple Individuals

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#722. Februar 2021

How the Eyes Connect to the Heart: The Influence of Eye Gaze Direction on Advertising Effectiveness

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 48, Heft 1, S. 123-146

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft