Suchergebnisse

30 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#31. November 2000

A Contingency Approach to Modeling Satisfaction with Management Consulting Services

In: Journal of service research, Band 3, Heft 2, S. 138-153

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#430. August 2023

Engaging Robo-advisors in Financial Advisory Services: The Role of Psychological Comfort and Client Psychological Characteristics

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC)

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#6Mai 2010

Customer-Oriented Behaviour of Front-Line Service Employees: The Need to be Both Willing and Able

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 18, Heft 2, S. 57-65

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#823. Januar 2013

The Roles of Habit, Self-Efficacy, and Satisfaction in Driving Continued Use of Self-Service Technologies: A Longitudinal Study

In: Journal of service research, Band 16, Heft 3, S. 400-414

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#92006

Native American Obesity: An Economic Model of the "Thrifty Gene" Theory

In: American Journal of Agricultural Economics, Band 88, Heft 3, S. 542-560

Bestellen über Subito

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#102005

Retail Price Fixity as a Facilitating Mechanism

In: American Journal of Agricultural Economics, Band 87, Heft 1, S. 85-102

Bestellen über Subito

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#121. Mai 2004

Service Recovery and Fairness Perceptions in Collectivist and Individualist Contexts

In: Journal of service research, Band 6, Heft 4, S. 336-346

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft