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Buch(gedruckt)#12013

Strategic customer management: integrating relationship marketing and CRM

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Aufsatz(elektronisch)#4August 2006

Corporate social responsibility and sustainable development

In: Journal of public affairs, Band 6, Heft 3-4, S. 286-297

ISSN: 1479-1854

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Aufsatz(elektronisch)#8März 2003

Relationship Marketing: Looking Back, Looking Forward

In: Marketing theory, Band 3, Heft 1, S. 159-166

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#9Juli 1989

Adaptors and Innovators in Organizations: A Cross-Cultural Study of the Cognitive Styles of Managerial Functions and Subfunctions

In: Human relations: towards the integration of the social sciences, Band 42, Heft 7, S. 639-649

ISSN: 1573-9716, 1741-282X

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Aufsatz(elektronisch)#103. Februar 2020

Customer Advocacy: A Distinctive Form of Word of Mouth

In: Journal of service research, Band 23, Heft 2, S. 139-155

ISSN: 1552-7379

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SSRN

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Aufsatz(elektronisch)#1421. Mai 2020

Viability mechanisms in market systems: prerequisites for market shaping

In: The journal of business & industrial marketing, Band 35, Heft 9, S. 1403-1412

ISSN: 2052-1189

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