Suchergebnisse

26 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#212. Juni 2009

Do we really understand business marketing? Getting beyond the RM and BM matrimony

In: The journal of business & industrial marketing, Band 24, Heft 5/6, S. 322-336

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#312. Juni 2009

Marketing as promise management: regaining customer management for marketing

In: The journal of business & industrial marketing, Band 24, Heft 5/6, S. 351-359

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#412. Juni 2009

Food product traceability and supply network integration

In: The journal of business & industrial marketing, Band 24, Heft 5/6, S. 421-430

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#513. April 2017

Market resource gaps: Identifying resources to cocreate solutions that facilitate consumption

In: Marketing theory, Band 17, Heft 3, S. 357-371

ISSN: 1741-301X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#611. April 2017

Business models to serve low-income consumers in emerging markets

In: Marketing theory, Band 17, Heft 3, S. 373-391

ISSN: 1741-301X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#712. Juni 2009

Toward a transcending conceptualization of relationship: a service‐dominant logic perspective

In: The journal of business & industrial marketing, Band 24, Heft 5/6, S. 373-379

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#823. März 2022

From market driving to market shaping: impact of a language shift

In: The journal of business & industrial marketing, Band 38, Heft 1, S. 155-169

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#92011

Theorical Underpinning to Successful Value Co-Creation

In: Polese, F., Pels, J.,Brodie, R. (2011), "Theorical Underpinning to Successful Value Co-creation", in Gummesson, E., Mele, C., Polese, F. (a cura di), Service-Dominant Logic, Network & Systems Theory and Service Science: Integrating three perspectives for a new service agenda, Giannini Editore, Napol

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#1012. Juni 2009

Customer relationships and the heterogeneity of firm performance

In: The journal of business & industrial marketing, Band 24, Heft 5/6, S. 360-372

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1112. Juni 2009

The moderating influence of client sophistication on relationships within business‐to‐business credence service markets

In: The journal of business & industrial marketing, Band 24, Heft 5/6, S. 380-388

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1212. Juni 2009

Manufacturers' intention to extend the relationships with distributors

In: The journal of business & industrial marketing, Band 24, Heft 5/6, S. 439-448

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1312. Juni 2009

B2B is not an island!

In: The journal of business & industrial marketing, Band 24, Heft 5/6, S. 337-350

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#141. Februar 2008

A comment on paradox and middle‐range theory: universality, synthesis and supplement

In: The journal of business & industrial marketing, Band 23, Heft 2, S. 105-107

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#159. November 2022

Resourcing, sensemaking and legitimizing: blockchain technology-enhanced market practices

In: The journal of business & industrial marketing, Band 38, Heft 9, S. 1806-1821

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft