Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#116. Mai 2019

Assessment to Promote Equity and Epistemic Justice: A Use-Case of a Research-Practice Partnership in Science Education

In: The annals of the American Academy of Political and Social Science, Band 683, Heft 1, S. 201-216

ISSN: 1552-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#212. September 2018

IMPLEMENTATION OF EVIDENCE‐BASED PRACTICE IN HUMAN SERVICE ORGANIZATIONS: IMPLICATIONS FROM AGENT‐BASED MODELS

In: Journal of policy analysis and management: the journal of the Association for Public Policy Analysis and Management, Band 37, Heft 4, S. 867-895

ISSN: 1520-6688

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#58. März 2021

Research-Practice Partnerships in Education: Advancing an Evolutionary Logic of Systems Improvement

In: Die deutsche Schule: DDS ; Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, Bildungspolitik und pädagogische Praxis, Band 2021, Heft 1, S. 45-62

ISSN: 2699-5379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#62012

(Re)Framing Educational Possibility: Attending to Power and Equity in Shaping Access to and within Learning Opportunities

In: Human development, Band 55, Heft 5-6, S. 250-268

ISSN: 1423-0054

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#8August 2018

Brokering research in science education policy implementation: the case of a professional association

In: Evidence & policy: a journal of research, debate and practice, Band 14, Heft 3, S. 459-476

ISSN: 1744-2656

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft