Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#12021

Underdetermination, Assemblage Studies and Educational Technology: Rethinking Causality and Re-Energising Politics ; La indeterminación, los estudios de ensamblaje y la tecnología educativa: el replanteamiento de la causalidad y la revitalización de la política

BASE

Open Access#22021

Underdetermination, assemblage studies and educational technology:rethinking causality and re-energising politics

In: Perrotta , C 2021 , ' Underdetermination, assemblage studies and educational technology : rethinking causality and re-energising politics ' , Journal of New Approaches in Educational Research , vol. 10 , no. 1 , pp. 43-56 . https://doi.org/10.7821/NAER.2021.1.638

BASE

Open Access#32021

Underdetermination, Assemblage Studies and Educational Technology: Rethinking Causality and Re-Energising Politics ; La indeterminación, los estudios de ensamblaje y la tecnología educativa: el replanteamiento de la causalidad y la revitalización de la política

BASE

Aufsatz(elektronisch)#420. September 2018

Digital Learning in the UK: Sociological Reflections on an Unequal Marketplace

In: Social Sciences: open access journal, Band 7, Heft 10, S. 170

ISSN: 2076-0760

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#62. Februar 2022

Artificial intelligence and the affective labour of understanding: The intimate moderation of a language model

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 26, Heft 3, S. 1585-1609

ISSN: 1461-7315

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft