Suchergebnisse

15 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#23. August 2010

The impact of CRM 2.0 on customer insight

In: The journal of business & industrial marketing, Band 25, Heft 6, S. 410-419

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#37. März 2016

The co-ordinative practices of temporary organisations

In: The journal of business & industrial marketing, Band 31, Heft 2, S. 301-311

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#43. August 2010

Learning from cooperative inter‐organizational relationships: the case of international joint venture

In: The journal of business & industrial marketing, Band 25, Heft 6, S. 454-467

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#63. August 2010

Collaboration and collective learning: networks as learning organisations

In: The journal of business & industrial marketing, Band 25, Heft 6, S. 478-484

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#73. August 2010

Learning and innovation in inter‐organizational network collaboration

In: The journal of business & industrial marketing, Band 25, Heft 6, S. 435-442

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#83. August 2010

Learning to collaborate: a study of business networks

In: The journal of business & industrial marketing, Band 25, Heft 6, S. 420-434

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#93. August 2010

The arrival of technological changes at the business net: a learning process

In: The journal of business & industrial marketing, Band 25, Heft 6, S. 443-453

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#103. August 2010

Organizational network legitimacy and its impact on knowledge networks: the case of China's TD‐SCDMA mobility technology

In: The journal of business & industrial marketing, Band 25, Heft 6, S. 468-477

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#113. September 2009

Marketing and the structuration of organizational learning

In: Marketing theory, Band 9, Heft 3, S. 341-368

ISSN: 1741-301X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1221. Mai 2020

Viability mechanisms in market systems: prerequisites for market shaping

In: The journal of business & industrial marketing, Band 35, Heft 9, S. 1403-1412

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#135. März 2018

Involving customers in innovation: knowledgeability and agency as process variables

In: The journal of business & industrial marketing, Band 33, Heft 2, S. 164-173

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1520. Mai 2014

Theorizing about resource integration through service-dominant logic

In: Marketing theory, Band 14, Heft 3, S. 249-268

ISSN: 1741-301X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft