Suchergebnisse

13 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#231. August 2016

What is left of the protests? Social movements and youth empowerment in Brazil

In: Revista debates: revista de ciências sociais, Band 10, Heft 2, S. 31

ISSN: 1982-5269

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32016

What is left of the protests?

BASE

Aufsatz(elektronisch)#412. Januar 2023

School as Soil: Pedagogies of Care for Alternative Future Imaginaries

In: World futures review: a journal of strategic foresight, Band 15, Heft 1, S. 38-55

ISSN: 2169-2793

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#51. Oktober 2018

The impact of digital networking on the life of asylum seekers in Italy

In: Crossings: journal of migration and culture, Band 9, Heft 2, S. 253-263

ISSN: 2040-4352

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#72019

O discurso sobre tecnologias nas políticas públicas em educação ; Discourse on technologies in public policies on education

BASE

Open Access#82018

Technologies and Teacher's Motivational Style: A Research Study in Brazilian Public Schools

BASE

Aufsatz(elektronisch)#928. Juni 2018

A interação como potência comunicativa na escola: um estudo sobre a resolução colaborativa de problemas

In: Ação Midiática: Estudos em Comunicação, Sociedade e Cultura, Band 1, Heft 15, S. 149

ISSN: 2238-0701

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#102021

Networked Learning in 2021:A Community Definition

In: Gourlay , L , Rodríguez-Illera , J L & Barberá , E & Pischetola , M 2021 , ' Networked Learning in 2021 : A Community Definition ' , Postdigital Science and Education , vol. 3 , pp. 326 . https://doi.org/10.1007/s42438-021-00222-y

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1124. April 2024

Desirable and realistic futures of the university: a mixed-methods study with teachers in Denmark

In: International journal of educational technology in higher education, Band 21, Heft 1

ISSN: 2365-9440

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#132021

Networked Learning in 2021: A Community Definition

BASE