Suchergebnisse

17 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#23. Juli 2020

Recipes for new product success: the interplay between orientations and environmental turbulence

In: The journal of business & industrial marketing, Band 35, Heft 8, S. 1345-1357

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#328. März 2008

A dyadic study of "champions" in university‐industry relationships

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 20, Heft 2, S. 211-226

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#5Dezember 2005

Relationship marketing and university-industry linkages: A conceptual framework

In: Marketing theory, Band 5, Heft 4, S. 433-456

ISSN: 1741-301X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#611. November 2019

Initiating actor engagement with novel products

In: Marketing theory, Band 20, Heft 3, S. 299-319

ISSN: 1741-301X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#7Februar 2016

Managing Governmental Business Relationships: The Impact of Organisational Culture Difference and Compatibility

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 24, Heft 1, S. 93-100

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#930. Juni 2020

How much is enough? The role of effort in market shaping

In: The journal of business & industrial marketing, Band 35, Heft 9, S. 1441-1451

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1120. August 2016

Professional Service Providers' Resource Integration Styles (PRO-RIS): Facilitating Customer Experiences

In: Journal of service research, Band 19, Heft 4, S. 380-395

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1212. Januar 2010

Emotions and sponsorship: A key to global effectiveness? A comparative study of Australia and France

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 22, Heft 1, S. 40-54

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1329. März 2011

The impact of rebranding on club member relationships

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 23, Heft 2, S. 222-242

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1424. September 2020

Market shaping dynamics: interplay of actor engagement and institutional work

In: The journal of business & industrial marketing, Band 35, Heft 9, S. 1425-1439

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN