Suchergebnisse

12 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#42020

Teaching students how to think, not what to think:Pedagogy and political psychology

In: Velez , G & Power , S A 2020 , ' Teaching students how to think, not what to think : Pedagogy and political psychology ' , Journal of Social and Political Psychology , vol. 8 , no. 1 , pp. 388-403 . https://doi.org/10.5964/jspp.v8i1.1284

BASE

Open Access#52020

Teaching students how to think, not what to think: Pedagogy and political psychology

BASE

Open Access#62020

Teaching Students How to Think, not What to Think: Pedagogy and Political Psychology

BASE

Open Access#72013

Robust Cultural Pluralism: An Interview With Professor Richard A. Shweder

BASE

Open Access#82013

Robust Cultural Pluralism: An Interview With Professor Richard A. Shweder

BASE

Aufsatz(elektronisch)#927. Januar 2024

Manywheres: In Pursuit of Social Justice in Developmental Science

In: Human development, S. 1-16

ISSN: 1423-0054

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#10Juni 2023

Protest Crowds through the Lens of Distributed Cognition

In: Social research: an international quarterly, Band 90, Heft 2, S. 293-314

ISSN: 1944-768X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#112020

Understanding the psychological appeal of populism

BASE

Aufsatz(elektronisch)#12Februar 2021

An investigation of perceptions of (un)just systems: Tests of rationalization in the context of Irish austerity measures

In: Peace and conflict: journal of peace psychology ; the journal of the Society for the Study of Peace, Conflict, and Violence, Peace Psychology Division of the American Psychological Association, Band 27, Heft 1, S. 49-57

ISSN: 1532-7949

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft