Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#122. Dezember 2017

Dimensões de Autenticidade de Marca nos Contextos Brasileiro e Estadunidense

In: Consumer behavior review: CBR = Revista comportamento do consumidor, Band 1, Heft 2, S. 45

ISSN: 2526-7884

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#210. September 2020

Product (Un)availability and Shopping Mind-set in Sequential Purchases

In: Consumer behavior review: CBR = Revista comportamento do consumidor, Band 4, Heft 3, S. 189

ISSN: 2526-7884

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#329. April 2020

The use of social media in the B2B sales process: a meta synthesis

In: RAUSP management journal, Band 56, Heft 1, S. 9-23

ISSN: 2531-0488

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#531. Januar 2014

A influência da regulação emocional na avaliação pós-compra

In: Revista Brasileira de Administração Científica: RBADM, Band 4, Heft 4, S. 44-63

ISSN: 2179-684X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#72. April 2020

The mediator role of sales force management capability on the relation between market orientation and financial performance

In: Teoria e Prática em Administração, Band 10, Heft 1, S. 71-83

ISSN: 2238-104X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft