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Aufsatz(elektronisch)#11. April 2014

Service process modularization and modular strategies

In: The journal of business & industrial marketing, Band 29, Heft 4, S. 313-323

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#21. April 2014

Relationship marketing strategy: an operant resource perspective

In: The journal of business & industrial marketing, Band 29, Heft 4, S. 275-283

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#31. April 2014

Innovation adoption and diffusion in business-to-business marketing

In: The journal of business & industrial marketing, Band 29, Heft 4, S. 324-331

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#41. April 2014

Building in sustainability, social responsibility and value co-creation

In: The journal of business & industrial marketing, Band 29, Heft 4, S. 304-312

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#51. April 2014

Industrial buyers' use of references, word-of-mouth and reputation in complex buying situation

In: The journal of business & industrial marketing, Band 29, Heft 4, S. 344-352

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#61. April 2014

"A ROSE, by any other name"…: relationship typology and performance measurement in supply chains

In: The journal of business & industrial marketing, Band 29, Heft 4, S. 332-343

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#71. April 2014

Understanding the characteristics of the growth of SMEs in B-to-B markets in emerging economies: an organizational ecology approach

In: The journal of business & industrial marketing, Band 29, Heft 4, S. 295-303

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#81. April 2014

Negative critical waves in business relationships: an extension of the critical incident perspective

In: The journal of business & industrial marketing, Band 29, Heft 4, S. 284-294

ISSN: 2052-1189

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