Suchergebnisse

16 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#11. Juni 2012

Sources of variation in linking corporate social responsibility and financial performance

In: Social responsibility journal: the official journal of the Social Responsibility Research Network (SRRNet), Band 8, Heft 2, S. 242-256

ISSN: 1758-857X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#21. Juli 2006

Conceptualising the link between national cultural dimensions and B2B relationships

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 18, Heft 3, S. 173-183

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#514. August 2013

Methodology meets culture: Relational andGuanxi-oriented research in China

In: International journal of cross cultural management, Band 14, Heft 1, S. 27-46

ISSN: 1741-2838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#825. Mai 2023

Antecedents of team alignment for team performance: length of relationship as a moderator

In: The journal of business & industrial marketing, Band 38, Heft 12, S. 2731-2744

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#11Mai 2003

Corporate Social Action Patterns in Contrasting Market Settings

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 11, Heft 1, S. 28-44

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#1330. April 2019

Buyer-supplier relational paradigm in internationalization process: An Asian emerging country perspective

In: Journal of enterprise information management: an international journal, Band 32, Heft 2, S. 274-300

ISSN: 1758-7409

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#156. November 2018

Do fellow-feelings and organisational harmony matter for logistic firms?

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 30, Heft 5, S. 1319-1346

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft