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Aufsatz(elektronisch)#420. Dezember 2023

Media Effects Research inJournalism & Mass Communication Quarterly

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 100, Heft 4, S. 793-807

ISSN: 2161-430X

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Aufsatz(elektronisch)#61. Januar 2015

Exploring the role of identification and moral disengagement in the enjoyment of an antihero television series

In: Communications: the European journal of communication research, Band 40, Heft 4

ISSN: 1613-4087

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Aufsatz(elektronisch)#8Juni 2003

An Experimental Investigation of News Source and the Hostile Media Effect

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 80, Heft 2, S. 265-281

ISSN: 2161-430X

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Buch(gedruckt)#92020

Media effects: advances in theory and research

In: Routledge communication series

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Buch(elektronisch)#102014

Media and social life

In: Electronic Media Research Series

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Buch(elektronisch)#1120214 Versionen verfügbar

Introduction to Positive Media Psychology

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Open Access#122021

Model of Inspiring Media

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1320. Dezember 2019

Exploring the Spirit in U.S. Audiences: The Role of the Virtue of Transcendence in Inspiring Media Consumption

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 98, Heft 2, S. 428-450

ISSN: 2161-430X

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Aufsatz(elektronisch)#1412. August 2019

Self-transcendent emotions and social media: Exploring the content and consumers of inspirational Facebook posts

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 22, Heft 3, S. 507-527

ISSN: 1461-7315

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Aufsatz(elektronisch)#1511. Dezember 2018

Spreading the Good News: Analyzing Socially Shared Inspirational News Content

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 96, Heft 3, S. 872-893

ISSN: 2161-430X

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