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Aufsatz(elektronisch)#328. August 2009

Understanding the role of information communication in the buyer‐seller exchange process: antecedents and outcomes

In: The journal of business & industrial marketing, Band 24, Heft 7, S. 474-486

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#410. November 2019

Firm Actions to Develop an Ambidextrous Sales Force

In: Journal of service research, Band 23, Heft 1, S. 87-104

ISSN: 1552-7379

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Buch(elektronisch)#62016

More than a showroom: strategies for winning back online shoppers

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Aufsatz(elektronisch)#710. April 2017

Developing an Environmentally Sustainable Business Plan: An International B2B Case Study

In: Corporate social responsibility and environmental management, Band 24, Heft 4, S. 261-272

ISSN: 1535-3966

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Aufsatz(elektronisch)#927. Februar 2022

"Too Much" Self-Efficacy? Understanding the Curvilinear Consequences of Between-Person Self-Efficacy through a Moderated-Mediation Model of Perceived Proximity and Employee Effort

In: Group & organization management: an international journal, Band 48, Heft 6, S. 1544-1581

ISSN: 1552-3993

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Aufsatz(elektronisch)#105. Dezember 2019

The Intersection of Service and Sales: The Increased Importance of Ambidexterity

In: Journal of service research, Band 23, Heft 1, S. 8-12

ISSN: 1552-7379

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Aufsatz(elektronisch)#118. Oktober 2013

Examining the Drivers and Performance Implications of Boundary Spanner Creativity

In: Journal of service research, Band 17, Heft 2, S. 164-181

ISSN: 1552-7379

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Aufsatz(elektronisch)#1228. Mai 2017

Is There a Dark Side of Ambidexterity? Implications of Dueling Sales and Service Orientations

In: Journal of service research, Band 20, Heft 4, S. 379-392

ISSN: 1552-7379

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Aufsatz(elektronisch)#1418. November 2016

Can Service Climate Detract from Employee Performance? The Role of Experience in Optimizing Satisfaction and Performance Outcomes

In: Decision sciences, Band 49, Heft 1, S. 7-24

ISSN: 1540-5915

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